اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۵۲۸۵

استقلال خوزستان را حریف راحتی تصور نمی‌کنیم

استقلال خوزستان را حریف راحتی تصور نمی‌کنیم
دروازه‌بان تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: گاهی با نشستن روی نیمکت هم می‌توان به تیم کمک کرد و در تیم ما سیستم قرار گرفتن درون دروازه چرخشی نیست.
۱۹:۰۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷
وانانیوز|

احمد گوهری درباره آخرین وضعیت خود پیش از بازی با استقلال‌خوزستان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم تصمیم تارتار چیست. رحمان احمدی به شرایط بازی رسیده و کاملا آماده است. تا روز بازی باید منتظر ماند و دید کادر فنی چه تصمیمی می‌گیرد.

وی ادامه داد: اصلا این طور نیست که من همه بازی‌های لیگ‌برتر را بازی کنم و بدون شک سرمربی تیم بهترین تصمیم را برای بازی با استقلال خوزستان می‌گیرد و من هم اطاعت خواهم کرد، چون در تیم ما هدف بازیکن خاصی نیست و همه تلاش می‌کنیم تیم نتیجه بگیرد. گاهی با نشستن روی نیمکت هم می‌توان به تیم کمک کرد و در نتیجه هر تصمیمی که کار فنی بگیرد قطعا به نفع پارس جنوبی خواهد بود.

این دروازه‌بان افزود: در تیم ما سیستم قرار گرفتن درون دروازه چرخشی نیست. فقط می‌دانم وظیفه من تمرین کردن است و اگر بازی کردم که همه تلاشم را می‌کنم تا تیم نتیجه بگیرد و اگر هم بازی نکردم باز هم دعا می‌کنم تیم نتیجه بگیرد.

گوهری تصریح کرد: من سعی می‌کنم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم و تابع تصمیم مربیان هستم. در حال حاضر هم همه فکر ما معطوف به بازی با استقلال خوزستان است و اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم در نتیجه تا روز بازی که ترکیب مشخص می‌شود فقط تمرین می‌کنیم. مقابل استقلال خوزستان برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و امیدوارم خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم. البته همه بازی‌ها سختی‌های خاص خود را دارد و ما اصلا استقلال خوزستان را حریف راحتی تصور نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین